Premiär 26 april 2008 på Teater Scenario

En actionperformance där allt ingår!

Blodet, svetten, smutsen och det totala engagemanget.
Majken och Sofia lever sina liv som om de vore John McClane i Die Hard-filmerna.
De ser det ingen annan ser. De hittar svar där andra inte ens ställt frågan:
Vad gör en hjälte?

An action performance all included!

The blood, the sweat, the dirt and the total commitment.
Majken and Sofia live their lifes as if they were John McClane in the Die Hard movies.
They see what nobody else sees. They find answers where others not even asked the question:
What makes a hero?

torsdag 21 juni 2007

Majk! Jag säger som du brukar säga till mig att det är tur att man inte är känslolobotomerad! Det är upp och det är ner. Det behövs lite dalar för att det ska bli toppar. Jag är ju en fruktansvärt obalanserad människa just nu vilket märks i att jag inte alls känner igen hur jag mår... Jag hoppar från topp till topp, jag leker inte nudda mark... Usch, det kommer gör så ont när jag faller, men på nåt sjukt sätt ser jag lite fram emot det, jag känner väl att jag behöver det. Fick just ett fint kedjesms av dig! Tyvärr har jag inte råd att skicka vidare så många som behövdes... men du är underbar! Jag tycker att du är helt fantastisk!

Det bästa med Bruce är att han ändå är så mänsklig eller hur? Man bara ser ju rakt igenom honom och hans försök till att slänga coola repliker. Det är nästan så att han inte orkar säga dem. Han är trött. Och så blöder han. Jag tror han blöder för oss.

Jag skickade mailet till Stefan, det var roligt, han skrev: det var ju tur att det inte var mig ni skulle övertyga... Han vill gärna gå på biodate med oss! Fint!

Idag är det sommarsolstånd.

Kramar!

Inga kommentarer: