Premiär 26 april 2008 på Teater Scenario

En actionperformance där allt ingår!

Blodet, svetten, smutsen och det totala engagemanget.
Majken och Sofia lever sina liv som om de vore John McClane i Die Hard-filmerna.
De ser det ingen annan ser. De hittar svar där andra inte ens ställt frågan:
Vad gör en hjälte?

An action performance all included!

The blood, the sweat, the dirt and the total commitment.
Majken and Sofia live their lifes as if they were John McClane in the Die Hard movies.
They see what nobody else sees. They find answers where others not even asked the question:
What makes a hero?

torsdag 20 september 2007

Måndag och samarbetet med miss Minouge

Jo, måndag nu då... Jag åker till dig som vi sa. Stefan jobbar typ, på riktigt. Han tycker att vi kan säga åt honom vad han ska göra så gör han det. Han har redan börjat komma in i sin roll, tycker jag. Bra Stefan, din lilla statist där!

Jag måste lämna dig lite tidigare än vi sa. Har ett grupparbete på universitetet som startar kl.13.30. Typiskt. Men vi är sedan tidigare bevisat effektiva hjältar, så jag tror vi kommer få till en hel del! Längtar!

Jag och Kylie har uppgått i ett högre samförstånd kring den egentliga essensen av "Can´t get you out of my head" och hon är nu, liksom jag övertygad att den utgår från Brucie-Johns uppfattning om sin omvärld. De villiga potentiella älskarinnorna och hans älskade hustru. Så intuitivt av henne...

Inga kommentarer: