Premiär 26 april 2008 på Teater Scenario

En actionperformance där allt ingår!

Blodet, svetten, smutsen och det totala engagemanget.
Majken och Sofia lever sina liv som om de vore John McClane i Die Hard-filmerna.
De ser det ingen annan ser. De hittar svar där andra inte ens ställt frågan:
Vad gör en hjälte?

An action performance all included!

The blood, the sweat, the dirt and the total commitment.
Majken and Sofia live their lifes as if they were John McClane in the Die Hard movies.
They see what nobody else sees. They find answers where others not even asked the question:
What makes a hero?

söndag 31 maj 2009

Kom då våren, och ta mig!

Jag är också på min vakt. Jag tycker att det är svårt när det är ljust ute så länge. När det är mörkt vet man ju automatiskt att det är fula fiskar. Men jag är beredd upp till tänderna.

Inga kommentarer: