Premiär 26 april 2008 på Teater Scenario

En actionperformance där allt ingår!

Blodet, svetten, smutsen och det totala engagemanget.
Majken och Sofia lever sina liv som om de vore John McClane i Die Hard-filmerna.
De ser det ingen annan ser. De hittar svar där andra inte ens ställt frågan:
Vad gör en hjälte?

An action performance all included!

The blood, the sweat, the dirt and the total commitment.
Majken and Sofia live their lifes as if they were John McClane in the Die Hard movies.
They see what nobody else sees. They find answers where others not even asked the question:
What makes a hero?

torsdag 3 maj 2007

Jag vill bli besatt av Bruce!

Det är den allra första jag har köpt, begynnelsen... Sen har vi nummer två kvar, jag hittar inte den. Det här är roligt Majken, jag behöver saker att tänka på, jag är så fruktansvärt rastlös när jag är ledig, jag vill försöka undvika att tänka på mannen... Jag tycker att jag är rikigt stark och intalar mig förståndiga saker, men jag hoppas att det här går över snart, och ändå tvärtom... Det ordnar sig. Varför måste man alltid ha nån att tänka kärlekstankar på?! JAg kämpar hårt för att inte bli besatt! Sysselsättning!

Ögat är friskt igen! Men jag fick inte ha nån lins på idag så jag gick omkring halvblind... rätt coolt, jag blev mycket lugnare än vanligt... Ville inte ha glasögonen, jag är nog rätt fåfäng ändå. Bruce är inte det, men jag tror att han innerst inne tror på sitt utseende, även om han skojar om att han är så miserabel, så, nä, han vet det, han vet att han funkar innerst inne.

Kramar!!

Inga kommentarer: