Premiär 26 april 2008 på Teater Scenario

En actionperformance där allt ingår!

Blodet, svetten, smutsen och det totala engagemanget.
Majken och Sofia lever sina liv som om de vore John McClane i Die Hard-filmerna.
De ser det ingen annan ser. De hittar svar där andra inte ens ställt frågan:
Vad gör en hjälte?

An action performance all included!

The blood, the sweat, the dirt and the total commitment.
Majken and Sofia live their lifes as if they were John McClane in the Die Hard movies.
They see what nobody else sees. They find answers where others not even asked the question:
What makes a hero?

måndag 21 maj 2007

There will be an explosion!

Jag vet, jag tänker också en massa på det! Det är så roligt att tänka på nämligen! Men det är ju bra att vi har fullt med i ideér i våra stressade kroppar för sen när vi väl ses- nästa vecka, så kommer det bara explodera och vi kommer bli så lyckliga och helt uppe i varv. Det gillar jag.

Ha så roligt nu i Örebro! - tror jag det var... Jag ska få besök hela veckan av först en svensk-egyptisk liten familj och sen en oskarshamns-vän.

Jag ska förresten åka till New York en vecka i september!!! Fantastiskt ska det bli! Då kan jag få lite american inspiration!

Ta hand om sig!

Inga kommentarer: